-
Faq
Veelgestelde vragen
Hoe vaak moet ik mijn administratie aanleveren?
Wij werken flexibel, u kunt facturen en bonnetjes aanleveren wanneer het u uitkomt, eenvoudig via onze app of online omgeving.
Kan ik later extra diensten toevoegen?
Ja, u kunt uw pakket op elk moment uitbreiden met extra diensten of adviesmodules.
Heb ik zelf toegang tot mijn administratie?
Zeker. U heeft 24/7 toegang tot uw financiële gegevens via ons beveiligde online platform.
Wat als ik hulp nodig heb met belastingregels?
Ons team geeft proactief belastingadvies, zodat u risico’s voorkomt en optimaal profiteert van fiscale voordelen.
Wat gebeurt er als een klant niet betaalt?
Wij sturen automatische betalingsherinneringen en ondersteunen u bij eventuele incassoprocedures.
Kan ik openstaande facturen volgen?
Ja, via ons live dashboard heeft u altijd inzicht in betalingen en openstaande facturen.
Wat als er een fout in mijn aangifte zit?
Geen zorgen, wij controleren alle aangiftes vooraf en corrigeren eventuele fouten voordat deze worden ingediend.
Kan ik btw terugvragen voor zakelijke aankopen?
Ja, wij zorgen dat u het maximale haalt uit btw-teruggaven en andere fiscale voordelen.